Degerli_anne ben yanlış buyutulduysem 30 yıl önce yanlış buyutuldum o zaman annemin elinin altında ne telefon vardi ne internet ne hemen ulaşabileceği bir doktor. Gelmiş burda annelik adı altında yanlış bir şeyi savunuyorsunuz bebeğine zararlı mi değil mi düşünmeden vermek midir annelik yoksa araştırıp okuyup onun için en iyi en sağlıklı olanı yapmak mi? Gelmiş savunuyorsunuz rica ediyorum başkasının yorumuna sacmalayin