4,5 aydır emziriyorum. İlk başta 2-3 hafta gümüş kapak kullandım. Göğüslerimden süt akıyordu birikiyordu resmen kapakta nemli kalıyordu o yüzden. Ama gümüş kapağı bıraktıktan sonra çok fazla yara oldu, hala geçmedi.
o yüzden kesinlikle düzenli gümüş kapak kullan derim