Bilenler bana da cevap verirse sevinirim ya, bebegim 5,5 aylık 4 ayda regl oldum bu ay olmadım normalde 19 da olmuştum bu ayın 19 geçeli kaç gün oldu hala bişe yok, normalmiş bu durum acaba, bende sezaryen, ve emziriyorum sadece yeni yeni tadımlara başladı