Merhaba hanımlar günaydın
Bebeğim 1 ay 19 günlük son üç gündür uykusunda sürekli korkuyor gibi hızlı nefes alıp veriyor ve ağlıyor sakinleştiriyorum uyutuyorum tekrar aynısı oluyor inliyor, ağlıyor gibi sesler çıkarıyor, iç çekiyor normal de emzik emiyor o anlarda emziğini almıyor ve sadece ağlıyor ne yapabilirim normal mi bi yeri mi ağrıyor diyorum uyanıkken gayet iyi neşeli uyuyunca böyle oluyor.