Kızlar bebeğim 11 ay 10 günlük çok öksürüyor doktora gideceğiz. Biraz boğazını yumşatsın diye ballı zencefil çayı yapsam mı dedim. Bal biliyorum ki 1 yaşından önce verilmiyor diyor doktorlar. Çok az koysam mı dedim. Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar🌸 ve öksürük için tarifi olan varsa alırım🌸