4.at atak dönemi artık bitmeli :(( uykularimiz maf oldu gece sesimizi bı komşu duyuyorsa bebeğe bişey olduğunu düşünecek o kadar cok ağlıyor :( gazını 2 buçuk aylıkken kendisi çıkarabilen çocuk şuanda geceleri kendi kendine ikiniyor bacaklarını çekiyor ( kabız değil ) yada aglladiginda emzik veridgim susarken şuanda sadece emzirirken sakinlesiyo ama uykusuzluktan ben maf oluyorum dua edin hızlı geçsin tükendim