Nur76 gmzlgzl Evet sık sık uyutmak da güzel çünkü uykusu kaçtığı zaman saatlerce uyumadığı oluyor Bizimki bu gece yine saat üçten sonra başladı aynı şekilde kıvranma ya gazinida çıkarttım Ama olmuyor yani bir care bulamadım Sizinki nasıl geçti geceniz