Nur76 Benim bebeğim 11 aylık biz de doğduğundan beri aynı durumdayız.Nerdeyse kullanmadığımız damla kalmadı. Relactaz gibi çok övülen damlalar dahi işe yaramadı. Biogaia ve sab simplexi birlikte kullan diye çok tavsiye okudum ama o da işe yaramadı. Şu an t mommy diye bitkisel bir çay içiyorum, sütümden bebeğe de geçiyor. Onun biraz faydası oldu. Eskiye göre daha az kalkıyorum.