Kızlar dün başladım. Gece de bağlamadım ama tabi su gibi işemiş. Gece tuvalete kaldırsam uyku sersemi bağırıp ağlıcak huyunu biliyorm ve uykusu açılırsa uyumaz da bi daha. Küçük kızımda var ses olunca ister istemez o da uyanıcak ki uyanıyor sesten. Sizce nasıl bi yol izleyeyeyim gece bağlayan var mı altını sadece gece biraz büyüyene kadr? Yada işer işer ıslandıkça tutmayı öğrenir mi? Tecrübeli olanlar yazabilir mi