Minikkelebekim aptamil kullanıyorum ama gaz yapıyor. Sma bu konuda daha iyi. Kaç günlük bebeğin. Ben başlarda 1 ölçek yapıyordum , 1 aylık olunca 1,5 ölçek yaptım şimdi 2 aylık olmak üzere 2,5-3 ölçek veriyorum. Bebeğinin ne zaman doyacağını deneyerek anlarsın canım