Naciyeylmz tuzu 1 defa koyuyorsun zaten. Parlatıcı haftada 1 uyarı verdiği için koyuyorum Parlatıcı koymazsan çizik çizik çıkıyor bardaklar, parlamıyor. Ben bi ara makinam varken elde yıkamayı denedim. O ay hiç makina kullanmadım. Su faturası 20 lira daha daha fazla geldi. Fairy nin tabletini kullanıyorum ama hemen biten bir şey değil zaten o. Baya gidiyor