Hasenesedat 10 gün kadar normal diyolar ama suanki aklım olsaydı asla on gün beklemezdim poposunda çatlak oldu eğer dört gün oldu ve hala yapmadiysa cigirma ikinma varsa fitil kullan hiç eziyet etme bebeğine ama tekrarlarsa kabızlığı doktora danisip bağırsak düzenleyici kullanabilirsin