Biz neredeyse 1buçuk ay çektik o huysuzluğu 9.ayda patlattı da raahatladık damağına elini vurma sertleşme yapıyormuş geç çıkıyormuş yani ne kadar doğru bilmiyorum ama bana öyle söylediler. Tam patlattığı 3gece hiç uyumadık ama her bebek aynı değildir inşallah sizinki kolay atlatır.