Maviportakal Günaydın, 2 öğün şuan için size çok fazla. Tek öğün onda da sadece 1 çay kaşığı, 2 çay kaşığı, 3 çay kaşığı 3 gün kuralıyla tadım şeklinde ilerlemelisiniz. Yiyor diye fazla verirseniz belki çok doyuyordur o nedenle mama yada süt içmek istemiyor olabilir. Biz 8 buçuk aylığız 2 ana öğün daha yeni 1 ara öğün ekleyeceğim. Miktarı azaltırsanız sorun olmaz inşallah 🙏🥰