Zeynep-alya Sweett sanırım 300 tl biz sağlık sigortası yaptırdık oyuzden hiç ödeme yapmıyorum ama ilk gittiğim zamanlar 300 diye hatırlıyorum
DurununAnnesi- Minikuzucuk buğra han acar öyle bir doktor ama dediğim gibi full olduğu için randevu bulamıyorum 😏 sanırım izmirde de ona eş değer başka bir doktor yok
Minikuzucuk DurununAnnesi- evet bir tanıdığım önermişti ama öyleymiş bizde doktor bakıyoruz ve mümkünse hastane doktoru ya da tamamlayıcı sağlık sigortası geçen bir yer
DurununAnnesi- Minikuzucuk bizde bulamadık maalesef bende şurada bekleyim belki istediğimize uygun bir doktor buluruz
askmelekim Urla devlet hastanesine randevu aldık geçenlerde esra ulviye hanıma gayet güzel ilgiliydi, onun oncesinde çınarlı hastanesine gidiyorduk ordaki doktorumuzda iyiydi bayan olan adını hatırlayamadım.
Ibonunannesi Minikuzucuk ilgisi çok güzel oyuzden memnunum zaten ne sorsan cevaplıyor ay kontrollerine gttgimizde önce olması gerekeni soyluyo sagklikli önden gidiyo vs ondan snrada istediğini sor
Barlas35 Cansever hanıma gidiyorduk ama zatürre geçirdiğinde nöbetçi hekim Öner beydi çok sevdik ona geçtik .
Yclcnbz Ekol hast. Sabahat Dericiye gidiyoruz memnunuz kısa sürede mesajlarıma dönüyor oldukça ilgili