Havva2010 Merhaba hanımlar doğum yapalı tam 40 gün oldu ve kanamam devam ediyor başına gelen var mı ??
Ladrip Havva2010 45 gün oldum meraklanmayın normal zaten kontrole gidersiniz biraz daha dinlenince 💎💎çok dikkat çekici bi kanama değilse
selosunannesi Benim de 38 ncı gün hala.geliyor covid olduk ondan mı siyoeum acaba ama ne alakası var bilmiyorum hafif atlattık hiç birseyimiz yok