Katy Hsniye7 valla bende oldum cok kotuyum ilac içtim mecburen sımdı cok iyiyim. Bi dr gidin eger cok kötüyseniz ilaç içmeden Zor. Bogazlarınız acıyormu
Havva2010 Hsniye7 bol bol ılık duş ve su iç ve zencefil bal karışımı yiyebilirsin ıhlamur emziren anneler için de pastil var doktoruna sorup alabilirsin
Hsniye7 Katy agrıyir ama daha çoj üsütme tutuyor.paroldan başka birşey vermiolr.parolda etki etmior.emziriyorumda
Katy Hsniye7 üşüme varsa sıcak dusa girin buharlı cok iyi geliyor. 2 gün üst üste yaptım cok etki etmıstı. Uzun sure durun dusta bayagı faydası olur
Sifa006 Bende grip olmuşum bebeğimde öksürüyor. Parol fayda etmiyo gerçekten . Sıcak çay, çorba fln iciyorim boğazım için. C vitamini bol sıvı elimden geleni yapıyorum bebgimde arada öksürüyo 😐
Ladrip Doktora gidin iğne yapsınlar emzirebiliyoruz meraklanmayın ne kadar çabuk iyi olursak bebeğimizde hastalanmz 💎💎