Baldan sizi bırakması için ek gıdayla tüm gün doyması lazım. O kadar verirseniz ve yerse acıkmayacağı için sizi emme ama sanmıyorum o kadar iştahla yiyeceğini😊Ha çok yerse sütüm azalır mı derseniz bebeğinizin emmesine göre sütünüz şekil alacak. Yani yine ona yeter korkmayalım. Benim bebiş de 7aylık oldu da😉