Sifa006 biz maalesef antibiyotiğe başladık 😔 antibiyotik+calpol+prospan kullanıyoruz. Burnu için de serum fizyolojik. Doktorunuza danışmadan kullanmayın şurupları lütfen. Evde benim ilave olarak yaptığım ayaklarının altına sarımsak ve zeytinyağı karıştırıp sürdüm, yatarken başucuna soğan kırıp koydum.. biraz daha iyiye doğru gidiyoruz, hangisi işe yarıyor bilmiyorum ama devam ediyorum böyle 🤷🏻♀️ Rabbim tüm yavrucaklara şifa versin İnşallah 🤲🏼