Kızlar selam regl döneminiz nasıl çok ağrılı geçiyor mu? Benim doğum öncesi hiç ağrım olmazdı doğumdan sonra aşırı ağrım olmaya başladı. Bir de nasıl geceleri çocuk uyanınca zorlanıyor musunuz sizde? 2 saat bile uyumamışım. Şuan ağrı içindw ayağımda sallıyorum. Üstelik sabah 7.30da ofiste olmam lazım 8 de toplantım var. Kızım 4 gibi kalltı emzirdim annemlede ay ı ortamdayz şuan rica ettim emzrdm ağrjm var sabahta toplantım ayağnda sallar mısın diye. Çocukta daldı dalacak aslında. Ya kızlar böyle bir uyutma şekli yok. EEE DİYORUM SANA HADİ YAT HADİ ÇABUK EEEE EEEE HADİ PİŞ PİŞ aynı böyle bağıra çağıra. Üstelik yarın toplantm var gece ben ilgilenirm diye kendisi yanma geldi. Ya hiç gelme ya böyle tepkide bulunma dimi. Etrafada ağlanıyor toruna ben bakıyorum uyksz kalıyorum vs diye. Ben işe gittiğimde yaptığı tek şey çocuğu mama sandalyesne koyup tv izletmek. Kendisi elinde bez mutlaka tertemz olan evde bile temzlck bir şey bulur mutlaka. 17,5 aylığz daha kızım yürümüyor biliomsnz. Konu nerden nereye geldi ama çok doluym. Ben ztn gün içinde işten ötürü ilgilenemiyorum. Kendin ilgilencm diyosn bari adam akıllı ilgilen dimi. Kızlar zor. Çalışan anne de olsan çalışmayan anne de kendi öz annen dahi olsa başkasına muhtaç kalmak çok zor. Tırnağın varsa başını kendin kaşıyacaksın