3 ay 20 günlük, normalde çok şükür bi düzenimiz vardı akşam 8 de 9 da uyurdu 1de falan gözünü açmadan ağlardı emer uyurdu sonrasında 2 yada 3 saate bi emmeye kalkardı emip yine uyurdu.
4 . Ay atağı sanırım, 10 falan oluyor zar zor uyuyor 2 saatte bi kalkıyor gece de 4e kadar saat başı nerdeyse uyanıyor. Sabah 6 yada 7de tamamen uyanırdı şimdi 4te uyanıyor bidaha uyumuyor uyuyana kadar 6 oluyor. Son 3 4 gündür böyle. Normalde çok emen bi bebek değil 5 dk emip bırakırdı 3. Aya girdikten sonra biraz memeye düştü 15 dk falan emmeye başladı, bu atakta Meme reddi olur yazılıyor çoğunluk ama benim bebeğim saat başı kalkıp emmek istiyor bıraksan sabaha kadar emecek gibi, memeden ayırıyorum doyduğunu biliyorum iyice oyun falan oynuyor oluyor bırakınca çığlık kıyamet ağlıyor verince susuyor. Emzik tutuyor ama emzikle kanmıyor gece.
Şu an uyandı ve elini eme eme etrafı izliyor gündüzmüş gibi gülücükler atıyor.
Sorum şu aslında meme reddi yerine memeye düşkünlük yaşayan oldu mu?