Merakliduygusall bu gaz olayları akşam veya gece oluyor çoğunluk, birde sen gaz çıkarıyor zannediyorsun ama o ona yetmiyor aynen devam ediyor gaz sancısına.
Ben kiraz çekirdeği kemeri var ya onu ısıtır koyardım karnına öyle uyuturdum, ütüye havlu falan bas öyle de olur koy karnına, özellikle bu gaz olayında yediğine dikkat etmen lazım süt alerjisi olmasa bile sütlü ürünlerden paketli gıdalardan mümkün olduğunca uzak durmalısınız, gaz yapan nohut kuru vs kimyon atsan bile fayda etmiyor.
Ben sap simplex ve biogaia aynı anda kullanıyordum alarm kurup her gün aynı saatte verdim, kendim de rezene içiyordum günde 2 kere falan rahatlatıyordu. Benim oğlum geceleri inim inim inleyerek uyurdu çok zor.
Benim oğlum 2. Aya girdiğinde sancıları arttı iyice huzursuz oldu inlemeleri de kusuyordu vs derken doktora gittim alerjisi olduğunu öğrendik süt ürünlerini kesince kendine geldi inlememeye başladı sakinleşti uykusu düzene girdi. Akşam 5te başlardı ağlamaya 9a kadar hep ağlardı artık 8de uyumaya falan başladı hafif mıkırdanırdı. Hazmedemiyorlar yediklerimizi ağır geliyor onlara dikkat etmek lazım