Merhabalar arkadaslar
Bebeğim kolik değil cok sukur ama Bi iki kez uyuyamayınca sabahlamjstık doktora söyledik o da bebeğiniz gazlı bebek değil ama yine de evde bulunsun böyle zamanlarda 1milim kadar verebilirsin demisti. Eczacı da cok gerekmedikçe kullanmayın dedi kimyasalmış dikkat etmek gerekiyormus öyle dedi. Tedirgin olduk acıkcası 1-2 kere kullandık,, sizde deneyimlerinizi anlatır mısınız bu şurupla ilgili fikirlerinizi almak istiyorum 💙