Aysedemirrrrr kuzu benim de aynıydı, ya gece emmesini kescen. Ya da kescen.başka türlü olmaz,2 saate 1 saat başı uyanır.Benim de öyleydi,9 aylık olunca kestim gece emmesini.Artık bi aksilik olmadığı sürecesabaha kadar deliksiz uyuyor.Yoksa bebeğe de eziyet,gece 10 defa uyanıp,ağlıyor falan.Ben kesince bebeğim de rahat etti bende.