Hayırlı geceler hanımlar 5 ay 14 günlük olduk mama kullanıyoruz doktor 5 buçuk aydan sonra geçebilirsin dedi ama sormayı unuttum bi an da 2. Ye geçsem bebeğim için sıkıntı olur mu agır gelir mi bi öğün 1. verip diğer öğün 2. mi vereceğim alışmasi icin nasil olacak