Kızlar merak ettiğim için soruyorum lütfen bilgisi olan aydınlatırsa çok sevinirim.
Eşim takılan bütün altınlarımızı ıng altın hesabına aktardı. Bir ara sormuştum , kolyeyi kolye, bileziği bilezik olarak yatırıp aynı şekilde alabildiğini söylemişti.
Geçende ihtiyaçtan bir bileziği bankadan almıştı.
Eşime güvenmiyor değilim, güveniyorum. Sadece içime kurt düşüyor. Elimde değil. Evliliğimizin ilk zamanları bankaya diyip annesine vermiş. Annesi söylemişti bana bildiğimden haberi yok.
Bir bileziğim vardı, ince kırılmıştı zaten bileğimde bankadan onu almış kırıldı falan dedi. O günde annesine gitmişti. Çok sormakta istemiyorum kırılır , yanlış anlar diye. Sadece merak ettim. Bankaya bilezik verip aynı bileziği alma durumu oluyor mu ?