Ya kizlar 2 yaşındaki kızım 1 haftadır gece 1 bucuk-2 buçuk saatleri arasında uyanıyor ve 5-10 dk kesintisiz ağlıyor.Yani sanki ateşe atmışsın gibi.
Kucağıma alıyorum,konuşmaya çalışıyorum,sarılıp öpüyorum uyutmaya çalışıyorum..yok..Olmuyor.Bugun yine oldu.Artik hastaneye gidelim diyecektim eşime.Cunku hiç susmadan 10 dk ağladı bağırarak.
Neden oluyor bu ya nasıl geçer.Bilen varmı yaşayan varmı 🥺🥺
Stres oluyorum ha uyandı ha uyanacak.Uzuluyorum korkuyorum birşey olursa diye.