Esraari 3 gün, 1 hafta, 21 gün diyende var. Her doktor farklı söyler, çocuğunuz çok küçük, nasıl bu kadar erken deri testi yapabiliyorlar, kesin sonuç alamazsınız ki, normalde 1 - 1,5 yaştan itibaren yapıyorlar bu tür testleri, çünkü alerjisi yok diyipte alerjisi çıkıyor çocuğun. Bence daha fazla bebeğinize eziyet olmadan bugünden itibaren süt ürünlerini kesin, en azından bir süre deneme yapmış olursunuz.
En basit örnek yeğenim 2 yaşında test yaptırdı, (doğduğundan beri çoklu besin alerjisi var ), süt ürünlerine alerjisi yok gözüktü, o yaşta bile göstermedi alerjiyi. Bazı alerjik durumlar dışa vurmuyor, bağırsakları etkiliyor, o daha tehlikeli oluyor.