Buseeek Kızlar mamaları hangi sitelerden veya marketlerden daha ucuza alıyorsunuz mama söz konusu olunca heryerden alınmıyor şurdan alıyorum daha uyguna dediğiniz yerler varmısma kullanıyorum ben birde similac kullanan varmı nasıl
Bebegimm1 Buseeek E bebek carrefours oralarda uygun oluyor en son zam gelicek diye stok yapmistm biraz bebelac gold kullaniyorm 1250 gramina 154tl vermistm
Buseeek Angel_A kokuyo falan diyorlar ama ne kadar doğru kararsızım oyüzden almakta ya sevmezse diye kilo alımı falan güzelmiydi
benkullanici07 Buseeek bebde bebelac 5in1 kullaniyorum eczaneden 800 gramini 80 tlye aliyorum uygun baya. Bulabildigim daha yakin yerler olsa yine alirim ama eczane hem guvenilir hemde uygun
ArasAybarsMoM Buseeek similac cok guzel icerigi temiz bir mama ebebekten aliyorum ben doğduğundan beri kullaniyorum suan 17 aylik oglum 3 nosunu aliyorum palm yagi seker vs yok bizede doktor önermişti oğlum prematüre dogdu cok guzel kilo aldi bnm sütüm yoktu sadece mama ile beslendi
2019ikiz ArasAybarsMoM bende onu kulllandım ıkızlerımde prematüre doğduk 25 haftalıktık doğduk bırı 600 gram dı bırıne 1100 gramdı
ArasAybarsMoM Buseeek kokusu yok bnce hepsi ayni kokuyor bna gore usttede yazdim sonradan oğlum prematüre dogdu cok guzel kilo aldirdi cunku yağ orani bi tik fazla baska mamalara göre bn cokkk araştırdım similac ve humana kullandım hep market mamalarini zaten oglum sevmedi