Menderesinannesiii evet eşim uzman çavuş asaiş jandarma, kaydırma birlik değil. Yani eşim 5 senedir ben 2 senedir burdayım ikimizde gayet memnunduk 1 sene uzatmayla kaldık bizde batıya tayinciyiz. Tam birikim yapılabilecek Bi yer çok uygun, eşim şuanda ggm’de görev yapıyo mülteci kampında ama bundan önce dış karakoldayken bile hiç sıkıntı yaşamadık. Sadece sağlık sektörü konusunda pek gelişmiş Bi memleket değil, gezilecek yeri hiç yok, sosyal aktivite konusunda sıfır. Ama insanı felan sıcak kanlıdır askere polise karşı çok saygılı sevgililer. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🥰