Nva22 ben hep sakinliğimi koruyorum uykusumu yol uyumak mı istemiyor peki diyip odadan cıktım gündüz uykularına çok dikkat ettim uzun uyutmuyorum sabah erken kalkıyor emziği takıp ee ee yapıyor akşam 9dan sabah 8e kadar susatacak yemek yemişse su içip uykuya devam ediyor 8aylıkken geceyi gündüz yaptı çok uykusuz günler geçirdim ama rutin oluşturdum banyo süt piş piş banyo süt piş piş üşenmedim hergün aynı saatte yaptım beyni otamatik banyo yapınca süt içicek ve uyucak olarak mesaj gitti öncelikle inan sana tek tavsiyem inanmak emin ol başarırsın