Merhabalar kızım 5 ay 7 günlük son zamanlarda aşırı iştahsız çok çok üzülüyorum çok güzel beslenen bi bebekti. İdrar yolunda enfeksiyon vardı antibiyotik kullandık hala iştahı düzelmedi ne yapacağımı şaşırdım oturup ağlayacağım artık o kadar moralim bozuk