1 oğlum var 45 günlük. sünnetini yaptıracağız. dikiş limi yoksa klamp ilemi emin olamadım. bilgisi olan annelerden araştıran fikri olan annelerden yardım istiyorum. özellikle iyileşme süreci ve sünnet sonrası ile ilgili…kafam çok karıştı hiç bi bilgim yok yardımcı olursanız sevinirm şimdiden teşekkürler