Linaninannesi59 Ben doğduğundan beri hiç gazını çıkartmadım besleme sonrası canım. Yani şöyle emzirdikten sonra da mamadan sonra da huzurluysa hiç ellemedim. Bi huzursuzluğu varsa alır çıkarırım. İçgüdüsel olarak bunu yapıyordum, sonra araştırdım bi doktorun yazısına denk geldim. “Her besleme sonrası bebeğinizin gazını çıkarmak zorunda değilsiniz, huzurluysa hiç gerek yok” diyordu. Şu an mama alıyor sadece. 6 aylık oldu. Gece de dediğin gibi yattığı yerden mamasını veririm uykusuna devam eder. :) Şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım bu konuda.