İyi geceler kızlar oğlum 5 aylık oldu geceleri ney sesiyle uyuyoruz artık telefona şarj dayanmıyo😄ama bebeğim kolik napayım doğduğundan beri hep müzikle uyuyo süpürge sesiyle uyuyodu şimdi ney sesiyle.Sizler nasıl uyutuyosunuz varmı benim gibi uyutan merak ettim🤔☺️