Merhaba anneler. Oğlumda boyun eğriliği vardı fizik ortopedi vs.hepsine gittik gerekli tedaviyi gördü fakat boynu düzelmedi başka bi doktor gözünde sorun olabilir deyince uludağ üniversitesine gittik gözünde kayma olduğunu söyledi kesinleştirmek için göz emari istedi. Fakat nasıl çekilir nolucak bilmiyorum kayması için en etkili yöntem nedir bu konularda bana yardımcı olabilir misiniz???