Birbebekkkbircicek hele bi ek gidaya başlasın, hele bı yürüsun, hele bı dişi çıksın, hele bı bilmem ne diye diye 21 aylık oldu benimki. Moralini bozmak istemem ama rezil bı haldeyim. Bebek uysalsa bugünlerin tadını çıkar. Daha da bişey diyip olan tadını da kaçırmiyim. İnşallah en yakın zamanda rahatlarsın 🙏