ilknurcelik İlk bebeğimle ikinci arası 14 ay ilki sezaryen oldu. Keşke normal doğursaydım diyorum tüp bebek olduğu için cesaret edemedim. Şimdi normal doğum istiyorum doktoruma sormadım daha acaba böyle birşey olabilir mi?
deletedmom173 ilknurcelik zor diye biliyorum 2. Çiti normal istiyorsanız aradan 8 yıl falan geçmesi gerekiyor demişti bir hemşire tanıdığım
Alyask ilknurcelik acaba tam tersi olur mu bende ıkıncıyı sezeryan ıstıyorum olur heralde ya ımza fılan verılıyomus sanırım
Bilgeefe02 ilknurcelik kimisi 2 yıl diyor kimisi 5 yıl ama benim kuzenimde hamileydi 4 aylık kist rahimi kapatıp bebeğe baskı yapmaya başladı diye sezeryan gibi açtılar aldılar kisti bebeği uyutup 5 ay sonrası normal doğurdu ki herkes dikişlerin açılır akar eder dedi kuzenime öyle bir durumda olmadı
Damla33 ilknurcelik 4 yıl gecmeli diye biliorm oda tabiki doktorun muayene edicek uygunsa benim eltim yapmis ilki sezeryan ikinci sezeryan olcakken normal dogmus 8. Ayda doktor bile paniklemis dogumdan sonra sezeryan dikislerini falan kontrol ettiler dedi
MayneymisAltintop Benm kayınvalidem . İlk çocuğunu erken doğumla sezeryan olmuş. İki buçuk yıl sonra ikinci çocuğunu normal doğum. Üstelik ikinci çocuk 5,5 kg doğmuş😬 zor bir doğum olmasına rağmen normal olmuş. Ondan sonra iki doğum daha yapmış normal
asocialmom ilknurcelik aynı ben ☺️ O kadar pişmanım ki sezaryen olduğuna . Tüp bebek diye korkuttu doktorum risk almayalım dedi. Dondurulmuş embriyom var ama sırf bi daha sezaryen olmasın diye ya ikinciyi yapmıcam ya da normal doğum istiyorum
Zhl06 asocialmom bende zorunlu sezeryan oldum bebeğimin sıvısı bitmişti acil alındım ama normal Doğum sadece dogumda acı çekiyorsun sezeryan sonrasında acı çekiyorsun
asocialmom Zhl06 aynen öyle en fazla 1 gün sancı çekersin ama sezaryende en az 1 hafta acı çekiyorsun sonrasında
Kelebeginannesi ilknurcelik iki doğum arası 25 ay olacak yapılabiliyor o zaman. Bebeği 13 aylık hamile kalan bir tanıdığım yaptı fakat ssvd yi kabul eden bir doktor bulmanız lazım. Ssvd türkiye grubu var facebookta orada yapan bir çok kişi var. İnstagramda da sezaryen sonrası vajinal doğum diye bir sayfa açıldı. Buralara bakabilirsiniz. Bende 2. Olursa normal istiyorum ama onu her doktor kabul etmiyor.
mrv41 Kuzenim 6 ay önce yaptı. 4 sene üstüne ama en az 2 yıl olması gerekiyor diye biliyorum. Bu noktada doktor çok önemli ssvd yapan doktor bulmak lazım olmayacak bir şey değil.