Zeliha_ Merhaba anniler kızım 5 aylık artık yavaştan yurutec bakamaya basladım ne onerırsınjz hangı turu be hangı ay aralıkta kullandınız
durununannisi__08 Zeliha_ sizin yerinizde olsam bırakamazdim ben de 6, ayında koydum şuan 10 aylık olacak ama emeklemeye dair hiç bir tık yok doktora sordum yurutece koyduysa emeklemez direk yürür dedi ama ben emeklemesini kendi kendine kalkmasını çok istiyorum
Morfrenk Zeliha_ 6aylıkken koyup 8aylıkken kaldırdım. 8de emeklemeye başladı çünkü. Ama biz günlük taş çatlasın 1.5 saat bıraktık üstünde. Oda parça parça. Genelde 4kere 15dkdan koydum üstüne. Bol bol egzersiz yaptırdım emekleyene kadar
Elactus Zeliha_ canım ben 6. Ayında bindirdim baya kullandı tabi gündüzleri kendi gözetimimle ama 7 yada 8 ayda emekledi tam yaşındada yürüdü şuan 15 aylık gayet normal yürüyor sakıncalı diyorlar ama ilk zamanlar gündüzleri yarım saat 45 dk geçirmedik kullanırken bacak kasları kuvvetlendikce uzadı vakitleri eğer düşünüyorsanız bence alın sonuçta akşama kadar bırakmıcaksnız sakınca görmüyorum ben
Elactus Zeliha_ he birde ayrıca emeklemeye başlasa bile çocuk binmek istiyor çünkü yürüteç sayesinde istediği yere uzanıp ulaşabiliyır kışın çokta emeklemesin bence zaten soğuk
tazeaane Morfrenk ayy bende böyleyim çok zorda kalınca yürüteçe koyuyorum. Yüzüstü falan oynayınca emeklemeye çalışıyo ama vücüdunu kaldıramıyor daha sanırım 😀 inşallah hemen emekler de alırım yürüteç ten çünkü hiç istemiyorum kullanmayı açıkcası 🤦♀️
Morfrenk tazeaane bende hiç istemiyordum ama biraz işime geldi 1 saat bile durması. Yemek hazırlamak kenada dursun aç karnımı doyuramıyordum ki😑 inşallah sizinkide emekler bir an önce