Mutlu_bebek19 Kız bebek geliyor isim bır türlü bulamadık acaba bana yardınmcı olurmuşsunuz ?fikielerinizi alıyım
sonsuz17 Mutlu_bebek19 ilk kızım Elif Nur bunu Zeynep Ela düşünüyorum farklı isimler hoşuma gitmedi 😇
Kubraa96 sonsuz17 ### benimde kızım zeynep Ela ❤️ bir kız kardeşi olursa da neva eda veya Mihrimah eda düşünüyorum 😍
Almilam07 Mutlu_bebek19 kızımın adi Almila🥰 ikinciye hamileyim kiz olursa ceylan veya inci koymak istiyorum
KubraKaraa Mutlu_bebek19 bende ailede yakın çevrede olan bir isim koymak istememiştim minik kızıma Öykü Lina ismini koyduk iyi ki de koymuşuz 💜🌸🌸
TugceRain Storymoon ben de bu isimleri düşünmüştüm. Kızımın adı Lavinia, ikinci kızım olursa adını Pera koymak istiyorum.