oyoyoyyedibeni Ben sürekli bez değiştirdim . İlk doğduğu zaman 1 buçuk ay boyunca prima Premium care kullandım 2 numaraya geçtikten sonra bıraktım olmuyordu çünkü belinden taşırıyordu ayar olmuştum sonra GooN geçiş yaptım emiciliği felan güzel ama çok kalın bir tabakası var dışardan baya şiş duruyo bez 2 numarası küçük geldi bende baby turco deneyim dedim onu kullanıyorum şuan emiciliği az ama dokusu inceliği felan gayet iyi dışarı hiç taşma yapmadı alt tarafı bez sonuçta kaka yapınca değiştiriyorum direk gerçekten çok beğendim direk 4 numara ile başladım kızım 2 ay 23 günlük 6.060 kg belden biraz bol oluyo ama olsun daha rahat ediyor 🌸🌸🌸 bu arada hiç bir bez kızımda pişik yapmadı pişik kreminden kaynaklı mı bilemedim sebamed kullandım kızarıklık oldu değiştirdim unibaby pişik kremi kullanıyorum 🙏