bikerem Heroki 10 yastan bildiriyorum,2 numarayi eler direk kizim. Muhtemelen 8 yas da daha bebeksi bulur. 3 numara tam benlik ama kizima agir olur ,bu yuzden bu 3unden ilkini seçeneğini düşünüyorum
Heroki bikerem Evet 3 numaraya bende bayıldım kendime alcam onu 😂💃İlki de cok cocuksu değil mi 8 yaş için sizce
bikerem Heroki 😁 ilki pelus ayicik ya 13 yasindaki kizim bile atlar,hic onlarda peluslarin modası geçmiyor,yeni nesil seviyor.hatta yataklarini falan peluslarla susluyorlar🤦♀️
17112020 8 yasinda oglum 6 yasinda kiz kuzenlerim var…2..kesinlkle eleyin…1 çocuksu bnce bikac sene sonra sevmeyeblr ama 3. Cok cici…bn 3 diyorum