Brcaly Hanımlar merhaba kizimin bacağında leke var hemanjiyom dendi de tedavi olan ve lekesi kaybolan var mi acaba
Anne_gunlugu Brcaly benim kızımda da var 1 yaşında şuan ama tedavi olmadık.Sadece yüzde olursa tedavi olunuyirmus bildiğim kadarıyla.
Anne_gunlugu durununannisi__08 bende öyle birşey duydum ve bende kullandım o yüzden oluyormuş sanirim
durununannisi__08 Anne_gunlugu evet bende ints hastalanmayacoxuk sayfasında görmüştüm progesteon hapı kullanıp cocuklarinda kırmızı et beni gibi yada leke gibi çıkıyormuş orda bir surur anne mesajı yayınlamıştı ordan aklımda kalmış yoksa benimde bilgim yoktu
Anne_gunlugu durununannisi__08 yok doğru o bilgi bende kullandım hamileliğin basından sonuna kadar diyebilirim benim kızımda da cikti