Banum Bu aylarda oluyormuş ya , oyun oynama isteği, emekleme -ayağa kalkma isteği gibi sebeplerden dolayı kalkıyorlarmış . 8 aylık uyku gerilemesi diyorlar .Üç haftadır aynı durum bizde de var .1-4 hafta arası sürüyormuş .🤷♀️ Aynı rutinlere devam edin , kendi kendine düzelecek diyorlar .👀