Merhaba kızlar. Bebeğim 25 günlük ilk zamanlar beni emmediği için süt sagdim ama zor oluyor basit el pompası ile sagiyorum ama baya zor oluyor oturmuyor tam olarak göğsüme. Beni artk emiyor ama silikon uçla emiyor tabi her emmeye başlamasında beş dakika kadar uğraşıyor ağzına almak için. Size Sorum silikon ucu bırakma konusunda ve süt sağma konusunda bi öneriniz var mı bu dönemde süt sagmaya devam etmem gerekir mi pompa olarak ne kullanmam daha kolay pratik olur. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 😊