bebeğime bu akşam 3. kez ağır bi iğne tedavisi uygulandı ama iğne yerinde şişlik ve kızarıklık var, kızarıklığın orta kısmı ise beyaz.. ilk iki gün iğne sonrası bunlar olmadı ama bu gün bacağı kötü durumda ve çok ağladı.. başına böyle bi şey gelen var mı? yarın dr randevumuz var soracağım ama, bu gece yapmak gereken bi şey var mı?