Sehro65 canım benim 15 gün geçti bende senin gibi 2 defa düzenli geldi sonra 15 gün gecikti gittim hastaneye test yaptım negatif çıktı sonra kontrole gittim 1 sene boyunca normalmiş hormonlar yavaş yavaş topluyormuş ve emzirme döneminde isen sadece anne sütü ile besliyor isen o da etkiliyor uç büyük oranda tek farklı söylediği ssy kiloma baktı doğumdan sonra kilo aldım ben bana dedi 1 sene geçtikten sonra bu kilo veya daha fazlasında kalırsan adetin düzelmez dedi kilo fazlalığı da adet düzensizliği yapıyormuş bende yeni duydum 🤷🏻♀️