Aselask34 Aygulzumra malesef😕benim kızımda 14 aylık ve hala uyutamadım.emzirdim olmadı salladım olmadı sonuç oturuyoruz öyle o bana bakıyo ben ona🤦♀️
Balogluum Aygulzumra uyuyamıyorum uyutamıyoruuummm ayaktayız işe gideceğim aşırı yorgunum keşke şuan biri alıp oynada bende uyusam
Aygulzumra Aselask34 Ayni durumu yaşıyoruz desenize çok zor gerçekten sabahta ise gidecem uyusun diye yalvarıyorum ama yok
Aselask34 Aygulzumra siz işe gidiyorsanız çok daha zor Allah yardımcınız olsun😥ben evdeyim ama sabah 7 de diğer kızım okula gideceği için kalkıcam gözlerim kapanıyor artık
Elifcemre Benim kızım yeni doğduğunda hiç problem yasamadim ta ki yaşına girene kadar şuan 16 aylığız gece uyku problemi mız var yarım saat te bir kalkar gece 10 kere kalktığı zaman oluyor ne yapmam gerekiyor bende artık bilmiyorum 🥺
Elifcemre Çalışmıyorum evdeyim ama uykusu Yok genel olarak uyumadigi için gündüz de uyuyamıyorum ama tâbi çalışan anne için daha zor arkadaşımın oğlu da böyleydi 2yas sendromu demistdiktor atak dönemleri oluyor böyle Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah