Geçen hafta vurdurdum bende 3. Dozu biraz huysuzluk oldu ama ateş olmadı calpol verdim çok üzülmedi. Biz de nimenrix 3 bexsero 3 doz oldu. Güvenerek gittiğim başka bir doktor menangok aşısının 4 yaşına kadar telafisi olduğunu rota gibi 1 yaşdan önce bitmesi gerekmediğini söylemişti.