Zeynocemre
Kızlar hamileyken bebegimin böbreklerinde genisleme vardı cok takıodum üzülüodum dopunca gecer dediler bekledik elhamdulillah kucagımıza aldık..böbrek için kontrole gitik fakat bir aylık olmadan bisey belli olmaz dediler bekledik ve bugün gittik böbreklerde genisleme oldugunu sölediler nefrolojiye yönlendirdiler ne yapsak bilmiorum ordan oraya ordan oraya yönlendiriyorlar bu durumu yasayan var mı siZinkiler gecti mi veye doktorlarınız ne dedi ne olur yardımcı olun